FAQ - Wrapsy

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kiest je favoriete Wrapsy-product, plaatst het in je winkelwagen en rekent veilig af via onze checkout. Zodra je betaling is voltooid, ontvang je direct een bevestiging per e-mail.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

We verwerken bestellingen direct om snelle levering te garanderen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je iets wilt wijzigen. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je na ontvangst retourneren.

Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?

Je ontvangt automatisch een bevestigingsmail. Zie je geen mail? Check dan even je spam.

Betalingen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Je kunt bij ons veilig betalen via o.a. iDEAL, Creditcard, Apple Pay, Google Pay & meer.

Kan ik achteraf betalen?

Op dit moment bieden we geen achteraf-betaling aan, maar wel meerdere directe & veilige betaalopties.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Probeer opnieuw af te rekenen met een andere betaalmethode. Blijft het probleem bestaan? Neem even contact op met onze support — we helpen je direct verder.

Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden:

Gratis verzending vanaf €14,95

€5,95 verzendkosten voor bestellingen onder €14,95

Zo houden we onze prijzen zo laag mogelijk voor iedereen.

Hoelang duurt de levering?

Onze levertijd is 7–10 dagen.

We verzenden direct vanuit onze fulfilmentpartner, zodat we onze prijzen scherp kunnen houden en gratis verzending kunnen aanbieden.

Let op: dit betreft eenindicatie, geen garantie. Onvoorziene omstandigheden (zoals douanecontroles, vertragingen bij de vervoerder of piekperiodes) kunnen invloed hebben op de bezorgtijd.

Tijdens drukke periodes (zoals Sinterklaas, Kerst of Black Friday) kan het één dag langer duren.

Krijg ik een track & trace code?

Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code per e-mail.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

De bezorger probeert opnieuw te leveren of brengt je pakket naar een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, retourneren kan binnen 30 dagen.

Producten moeten ongebruikt en in originele staat zijn.

Retourneren is op eigen kosten, behalve bij schade of een fout van onze kant.

Hoe kan ik een product retourneren?

Heel simpel:

  1. Stuur een e-mail naar Info@wrapsy.nl
  2. Vermeld je bestelnummer
  3. Je ontvangt van ons de retourinstructies

Is je product beschadigd of verkeerd geleverd?

➡ Dan betalen wij uiteraard de retourkosten.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt je aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort.

Wat als ik een beschadigd of verkeerd artikel heb ontvangen?

Dat lossen we meteen voor je op. Stuur ons binnen 48 uur een foto en je ordernummer, en we sturen direct een nieuw product op.

Overige vragen

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt altijd contact opnemen via ons contactformulier of per e-mail.

We reageren gemiddeld binnen 24 uur.

Zijn mijn gegevens veilig?

Ja, alle betalingen en persoonsgegevens worden veilig verwerkt via een beveiligde verbinding.